• Posted by : Sena 23 Temmuz 2017 Pazar


    Selam, ilk yazıma hoş geldin K.A.R.D isimli DSP Ent. çıkardığı karma grubun ilk albümü hakkında ki düşüncelerim. Umarım okurken sıkılmaz ve zevk alırsınız.



    1-) Oh NaNa
    Albümdeki en sevdiğim şarkı ritmi dansı en güzel olan şarkı bu bence. Klibi de güzel galiba aşık oldum..

    Klibi ekleyemedim ama bu performansta harika
    2-)Don't Recall
     Bu da albüme en sevdiğim ikinci şarkı klibin verdiği has çok farklı şarkıda öyle diğer kpop şarkılarından farklı hissiyatı var

    3-)Rumor
    LG G6 telefonunun reklamı için dik çekilmiş bir klibi var dik çekildiği için dans kısımları pek hoşuma gitmedi klibi ama dans ve şarkı çok güzel.

    4-)Hola Hola
     Bu tarz klipler çok hoşuma gidiyor çok içten bir klipti doğaldı ve açık ortamda çekildiği için ferahtı. Şarkının nakarat ve rap kısımlarını çok sevdim ama başı pek hoşuma gitmedi

    5-) 난 멈추지 않는다 (I won't stop/I don't stop)
    Bu şarkı anladığım kadarıyla ZAM isimli eski bir grubun şarkısı albümde en az ilgimi çeken şarkı bu.

    6-) Living Good (Special thanks to.)
    Hidden Kard'lara yazılmış bir şarkı fanlar için yapılan şarkıları seviyorum .

    Buraya harika şarkının türkçesini koymazsam olmaz TıkTık
    Bunlar dışında albümde 4 şarkının da inst. halleri var arka plan şarkıları yanı sözleri olmadan.Kısaca albümü çok sevdin hadi KARD'ı destekleyelim çıkışınız başarılı olusun hemde çok .
    Sonraki yazıma kadar beni bekleyin~

    { 6 yorum... read them below or Comment }

    1. saaaaol dinliceeeem sen de yeni yazılar yaz amaaa :)

      YanıtlaSil
    2. Bir Hidden Kard severek okudu teşekkürler :D Ben Hola Hola'ya ayrı bir bayılmıştım hatta dansını öğrendim falan.Ne zamandır kendilerinin çıkışını bekliyordum sonunda geldiler. ^_^

      YanıtlaSil
    3. değilmi bende çok bekledim bklediğimize çok değdi.Dansını öğrenmen başarı bence dans öğrenmek zor baya

      YanıtlaSil
    4. Title trackleri çok güzel ama sanki hep aynı şeyi dinliyormuşsun gibi geliyor kulağa :( Ama önyargıları bırakıp şu diğer şarkıları dinleyeceğim ^-^

      YanıtlaSil

  • Copyright © - Nisekoi - All Right Reserved

    Sena'nın Günlüğü Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan