1 2 3 4 5 6

Selam

Selam, yeni bloğuma hoş geldin bu zamana kadar kaç defa blog değiştirdiğimi hatırlamıyorum baya fazla oldu galiba umarım bu son olur.

Biraz kendim ve blog hakkında bilgi verecek olursak; adım Sena, 2003'lüyüm, F(x) hayranıyım, çılgın ve renkli bir kişiliğim var,kendi elimle bir şeyler yapmayı seviyorum tasarım çizim D.I.Y tarzı şeyleri yani.
Bloğa gelecek olursak eski bloklarım gibi sadece fan bloğu değil kişisel blog olarak kullanmayı düşünüyorum.Eğer merak ettiğiniz sorular olursa yorum atabilirsiniz.
Sonraki yazıma kadar beni bekle~

Bunlarda hoşuna gidebilir

7 yorum

  1. aramıza hoşgeldiin. eski bloglarını biliyoz muuu :) fx den crystalin dizisi bride of the water god çok tatlı diziii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum~ diziyi izlemedim ama Krystal'in partlarını izledim öneriyorsan izlerim

      Sil
    2. önemli dizi değil yaa. yazlık eğlencelik hafif dizi. bi dolu iyi dizi var onlardan izlersin. var benim blogda büssürü dizi bakarsın sonraaa :)

      Sil
    3. Hemen bakıyorum ^^

      Sil
  2. SELAM!
    Eğer bu yorumu okuyorsan,bundan sonra sana musallat olacağımı biliyorsundur!
    Benim Menolly,hani yaoi anime yazısına kocaman mükemmel yorum yazdığın blogger.
    Seninle uzun uzun konuşmalıyız ve tanışmalıyız,zira çok ortak yönümüz olduğunu hissediyorum.
    Ne dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ol musallat , bencede çok mutlu oldum

      Sil
  3. Hoş geldiniz yeni rastladım sayfanıza. :)

    YanıtlaSil