Sınav Tavsiyeleri #1

Selam ,Bloğuma hoş geldiniz. Bu sene sınav derdi çektiğim  için bu tarz bir seriye başlamaya karar verdim sınava hazırlanırken zorlandığım, eksiklerim ve hatalarımdan aldığım dersleri sizlerle paylaşmak istiyorum her yazıda 2 madde üzerinde duracağım  hadi hemen başlayalım ~

 1-)Motivasyon
Motivasyon bence en önemli olan şey bu kendine güvenin olmayınca yapabileceğine inanmadıkça insanın ders çalışası olmuyor değil mi? Şimdi motivasyonu düşüren şeyler ve motivasyonunu arttıran şeyler hakkında konuşalım;
Aile gerçekten de motivasyon düşürücü olabiliyorlar değil mi? sözleri olmasa bile davranışları insanı üzebiliyor  tamam peki bunları aşıp nasıl moral kazanırız buna gelelim bu kısım daha önemli bence. Ders çalıştığınız ortama sizi motive edecek sözler yazılı olduğu kağıtlar asın bende işe yaramıştı . Aileniz size motivasyon bozucu sözler söylerken kaçın bir yere kaçamıyorsanız tuvalete gitme numarası yapın.  Siz de oluyor mu bilmiyorum ama ders çalışırken de laf atabiliyorlar o zamanlar o yokmuş gibi davranıp soruya kafamı sokuyordum
Tamam laflardan böyle uzaklaşıyoruz motivasyon yazısı beklediğimden uzun oluyor daha devamı olduğu için biraz kısa kesip motivasyonu parçalara bölmeye karar verdim  dikkat eksikliği,  masa düzeni vb şeylerde motivasyonu etkiliyor bence onları da diğer yazılarımda paylaşacağım
Çok doğru bir söz
Buraya iki tanede duvar kağıdı koyayım Motivasyon duvar kağıtları çok hoşuma gidiyor umarım sizde seviyorsunuzdur.

 2-)Plan
Sonunda ikinci madde evet plan. Plan yapmak kolayda uymak nedense zor değil mi?  Bence zor olmasının nedeni saatli olmaları bence saat değil de soru sayısı olmalı örneğin türkçe'den 100 soru o gün çözülecek tarzı. Gün boyunca 3 ders geçmemek gerekiyormuş (Hocalarımın tavsiyesi buydu) TEOG 6 dersten olduğu için 2 günde bitiyordu ve gerçekten de etkili bir yöntemdi. 
Planla ilgi bir şey daha söyleyip bitireceğim. Planner, gerçekten de çok harikalar YouTube da bir çok planner videosu bulabilirsiniz en azından ajanda tarzı bir şeyde kullana bilirsiniz. Benim gibi renkli şeyleri severseniz gerçekten eğlenceli oluyor o gün yaptıklarımı yhazacağım için daha çok şey yapıyordum daha çok renk kullanmak için 
Evet bu yazım bu kadardı umarım beğenmişsinizdir eksiklerini söylemeyi unutmayın! 
Diğer yazıma kadar beni bekleyin~

Duyuru:Yazının düzenin de tuhaflıklar olabilir Kayseri'de olmadığım için telefondan yazıyorum ve de evde olmadığımdan internet sıkıntılı yazılarda gecikme olabilir :)

Bunlarda hoşuna gidebilir

4 yorum

  1. heeey saool bunu sınava girecek arkadaşlara söleriim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuuş ve ayrıca da faydalıı.
    Renkli şeyleri ben de çok severiim.
    Bi de yazı ile alakasız olacak ama yukarıdaki fotoğraftaki sen misin?Hakkımda'nın altındaki.Aşırı Hoopers Haruki'ye benzettim de o yüzden sordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke olsam djsdkl DAOKO japon şarkıcı şarkılarının ritmi değişik ama bağımlılık yapıyor

      Sil
  3. Derin sizden haber verdi, izlemekteyim :)

    YanıtlaSil