When Love Walked In İncelemesi

Selam,bloğuma hoş geldin.Bu yazıyı daha erken yayımlamam gerekti biliyorum ama evimde olmadığım için şimdi yayımlıyorum artık daha düzenli yazılar atmaya çalışacağım. Hadi başlayalım~

Künye:

Ülke:Tayvan 
Dil: Mandarin
Bilinen Adı:The Prince Who Lost His Castle/The Prince Without A Castle/Love Broke Inta The Door
Yönetmen: Wı Jian Xin
Yayın Kanalı:GTV
Yayın Periyodu: 9 Ağustos 2012/12 Ekim 2012
Bölüm Sayısı:32
Tür:Romantik, Komedi
Konu:
Shen Ya Yin zengin CEO'nun yetim torunudur. Qing Yu Jiang,Gu Qing Feng ve Lu Shang Lin Ya Yin'in büyükbababasının şirketinin varisi olmak için birbirleriyle rekabet içindedir.Kaynak(Sitede uzun konusuda var bence spoiler içeriyor o yüzden koymadım)
Yorumum
Konusu güzeldi izlediğim dizilerden farklıydı.Ayrıca ilk izlediğim Tayvan dizisiydi o yüzden özel bir yeri olacaktır bende.Dizi hakkında bence izlenecekler listesine eklemelisiniz.Başrol oğlana pek ısınamadım ama oyunculuğu rahatsız edici değildi. Kız başrole gelecek olursam Victoria çok severim ama şu tız ve tepinme şeyleri beni çok rahatsız ediyor o sahneleri dışında bir idol olarak oyuncuğunu sevdim.Zhou Mi için çok üzülmüştüm ama sonunda beni çok mutlu eden olaylar oldu dizinin son sahneleri çok harikaydı.
Ağlatmayın şu kızı ya rol gereği bile

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim ,lütfen yorum bırakın ve diğer yazıma kadar sağlıcakla kalın.




Bunlarda hoşuna gidebilir

10 yorum

  1. heeey not alayım bunu daa. bi de hoşgeldin evineee :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabar.
    Deep sizi sayfasinsa kesif etkinligi tarzinsa bir yazi yazmış bulunmakta ona binaen sizi ziyarete gelmek istedim.

    Blogunuz hayirli ve daim olur insallah. Takipe almis bulunmaktayim. Tarihe ilginiz varsa bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tarihte hep zorlanırım bloğun bana fayde edeceğinden eminim

      Sil
  3. Güzelmiiiş :) Dizi izleyemiyorum ben yaaah ama bunu da mı not etsem...
    Yazmaya devam eeeeet ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene bende izleyemiyodum hala öyle konu sarmazsa ilerlemi. Edicem seni buldumya blogger daha renkli

      Sil
  4. Güzelmiş gerçekten :) ah bir vakit bulsak :) Deep önerisi ile geldim bende beklerim ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen vakit bulmak zorlaşıyor.Bloğumu ziyater eden herkese uğrarım zaten

      Sil
  5. Deep sayesinde sizi tanıdım :) Tabi ki takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. Deep yazınca geldim... Dizi izleyemeyenlerdenim:( Sevgiler...

    YanıtlaSil